Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. zdalnej obsługi klienta (z jęz. angielskim)
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku angielskim,
- Przygotowywanie ofert,
- Nadzór nad realizacją zleceń, terminowością dostaw, terminami ważności produktów/serwisów oraz płatnościami; bieżący kontakt z klientami,
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze zdalnej obsługi klientów (min. 2 lata); mile widziane w międzynarodowej organizacji,
- Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną (min. B2),
- Obsługa programów pakietu MS Office; doświadczenie w obsłudze oprogramowania CRM będzie dodatkowym atutem,
- Dodatkowo mile widziane wykształcenie techniczne lub tzw. ’zmysł techniczny’.
Pracodawca oferuje:
- Stałą pracę w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
- Atrakcyjne warunki finansowe uzależnione od prezentowanych kompetencji (od 5000 zł brutto wzwyż),
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych w codziennej pracy,
- Pakiet szkoleń w różnych obszarach (językowe, w zakresie kompetencji miękkich, profesjonalnej obsługi klientów itp.),
- Pracę w młodym, zgranym zespole w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji lidera na rynku.
Ważne: prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim!
Numer referencyjny: SZO/SZN/09.19
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.