W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta, międzynarodowej organizacji o globalnych zasięgach, poszukujemy kandydatów, którzy chcieliby rozwijać się na stanowisku: Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zamówieniami, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie danych i logistyka,
- dopasowywanie danych na fakturach,
- wystawianie faktur,
- alokowanie płatności.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- pierwsze doswiadczenia w ksiegowości/obsłudze klienta będą atutem,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, orientacja na klienta, chęć do nauki i rozwoju, bardzo dobre umiejętności pracy w zespole.
Korzyści:
- praca w międzynarodowym środowisku,
- możliwość uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach w trakcie zatrudnienia,
- długoterminowa umowa o pracę,
- pakiet benefitów socjalnych: karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna,
- praca w trybie hybrydowym.