Specjalista ds. Zarządzania kontraktami / Koordynator weryfikacji faktur
Wrocław Specjalista ds. Zarządzania kontraktami / Koordynator weryfikacji faktur
Wrocław
NR REF.: 1117767
Specjalista ds. Zarządzania kontraktami / Koordynator weryfikacji faktur
Jesteśmy przyjaciółmi, fanami, nawet trochę jak rodzina. Jako globalny biznes rodzinny żyjemy w wartościach, w których innowacyjność, praca zespołowa i bliska współpraca z naszymi klientami i pracownikami, tak jakby byli naszymi partnerami, są najważniejsze dla naszego sukcesu i mobilności na lepsze jutro. Możesz nawet nazwać nas pionierami, gotowymi do rozwoju i ekscytacji.
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Obsługa głównych danych wewnętrznych oraz codzienne wsparcie procesów między firmowych, eskalacja do odpowiedzialnego menedżera w regionie
• Komunikacja z użytkownikami i zdefiniowanymi działami w celu wyjaśnienia prawidłowego wprowadzania danych podstawowych
• Wspieranie projektów wewnątrzfirmowych dotyczących danych podstawowych między firmowych we współpracy ze zdefiniowanymi departamentami
• Tworzenie i przerabianie dokumentów szkoleniowych dla dostawców wewnątrzfirmowych i danych podstawowych klientów w oparciu o codzienną pracę i doświadczenie
Wymagamy:
• Wykształcenie wyższe lub długoletnie doświadczenie zawodowe
• Znajomość systemów SAP R3, Microsoft Office - Word, Power Point, Excel, Outlook
• Język niemiecki oraz angielski na minimalnym poziomie B2
Oferujemy:
• Możliwość pracy w bardzo przyjaznej atmosferze
• Długotrwałe, stabilne zatrudnienie
• Rynkowe wynagrodzenie
• Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia
• Pakiet benefitów, w tym opieka medyczna
• Możliwości kariery i rozwoju
Jeśli jesteś zainteresowany – APLIKUJ!
Wrocław
NR REF.: 1117767
Specjalista ds. Zarządzania kontraktami / Koordynator weryfikacji faktur
Jesteśmy przyjaciółmi, fanami, nawet trochę jak rodzina. Jako globalny biznes rodzinny żyjemy w wartościach, w których innowacyjność, praca zespołowa i bliska współpraca z naszymi klientami i pracownikami, tak jakby byli naszymi partnerami, są najważniejsze dla naszego sukcesu i mobilności na lepsze jutro. Możesz nawet nazwać nas pionierami, gotowymi do rozwoju i ekscytacji.
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Obsługa głównych danych wewnętrznych oraz codzienne wsparcie procesów między firmowych, eskalacja do odpowiedzialnego menedżera w regionie
• Komunikacja z użytkownikami i zdefiniowanymi działami w celu wyjaśnienia prawidłowego wprowadzania danych podstawowych
• Wspieranie projektów wewnątrzfirmowych dotyczących danych podstawowych między firmowych we współpracy ze zdefiniowanymi departamentami
• Tworzenie i przerabianie dokumentów szkoleniowych dla dostawców wewnątrzfirmowych i danych podstawowych klientów w oparciu o codzienną pracę i doświadczenie
Wymagamy:
• Wykształcenie wyższe lub długoletnie doświadczenie zawodowe
• Znajomość systemów SAP R3, Microsoft Office - Word, Power Point, Excel, Outlook
• Język niemiecki oraz angielski na minimalnym poziomie B2
Oferujemy:
• Możliwość pracy w bardzo przyjaznej atmosferze
• Długotrwałe, stabilne zatrudnienie
• Rynkowe wynagrodzenie
• Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia
• Pakiet benefitów, w tym opieka medyczna
• Możliwości kariery i rozwoju
Jeśli jesteś zainteresowany – APLIKUJ!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.