Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- Weryfikacja dokumentacji projektowej i technicznej kontraktów realizowanych przez Spółkę
- Pozyskiwanie i weryfikowanie dostawców i podwykonawców
- Wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów
- Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych
- Analiza i weryfikowanie ofert uzyskanych od podwykonawców
- Negocjowanie warunków handlowych i cen
- Przygotowywanie umów i zamówień z podwykonawcami i dostawcami
- Zamawianie usług oraz podstawowych materiałów budowlanych i instalacyjnych
- Współpraca z kierownikami realizującymi inwestycje oraz z innymi działami w Spółce
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budownictwo)
- Praktyczna znajomość zagadnień budowlanych i projektowych
- Staż pracy (min. rok) na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność czytania dokumentacji budowlanej
- Dobra znajomość Pakietu MS Office, AutoCAD, Norma PRO
- Umiejętność szybkiej adaptacji i uczenia się
- Umiejętność samodzielnej pracy i terminowej realizacji określonych celów
- Rzetelność, stanowczość i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Firma oferuje:
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
- Bardzo atrakcyjne warunki finansowe
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Pakiet socjalny
- Ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).