Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zaopatrzenia (m/k)
Miejsce pracy: ŁódźObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- badanie i usprawnianie wewnętrznych procedur,
- dostarczanie raportów i analiza danych,
- zrozumienie strategii i praca nad inicjatywami zespołu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- wysokie zdolności analityczne,
- umiejętność obsługi programu MS Excel, MS Outlook,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- znajomość j. angielskiego na dobrym poziomie (w mowie i piśmie),
- umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w grupie.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w renomowanej firmie produkcyjnej,
- zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.