Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni

Specjalista ds. zamówień

Miejsce pracy: Gdynia

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • opracowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. i/lub ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów umów i aneksów, przeprowadzanie uzgodnień wewnętrznych z nimi związanych,
  • udział w pracach komisji przetargowych (funkcja członka-sekretarza),
  • realizowanie zleceń klientów wewnętrznych w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych,
  • współudział w opracowywaniu sprawozdań, procedur i instrukcji.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego, prawniczego,
  • minimum 3 lata pracy, w tym 2 lat doświadczenia w obsłudze zamówień publicznych lub sektorowych,
  • znajomości obsługi internetowych platform zakupowych,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • organizacji pracy własnej,
  • skrupulatności i rzetelności,
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, jak również pracy na samodzielnym stanowisku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie w terminie do 30.04.2021 r. listu motywacyjnego oraz CV za pomocą przycisku "aplikuj"

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Jednocześnie informujemy, że oferty osób niewykorzystane w procesie rekrutacji ulegną zniszczeniu.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi