W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: KatowiceNaszym klientem jest centrum obsługujące procesy logistyczne międzynarodowej, renomowanej firmy. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. zamówień.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć:
- obsługa oraz weryfikacja poprawności zamówień,
- przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji,
- kontakt z klientami w języku francuskim i angielskim,
- reagowanie na zapytania od klientów wewnętrznych,
- terminowe i dokładne procesowanie danych w systemie informatycznym.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość języka francuskiego,
- doświadczenie w dziale logistycznym lub obsługi klienta (mile widziane),
- znajomość programów pakietu Office, zwłaszcza Excel i Outlook,
- zdolności analityczne, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy.
Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie, wzbogacone o pakiet korzyści pozapłacowych,
- szansa rozwoju w stabilnej firmie o wiodącej pozycji na rynku,
- jasna ścieżka awansów poziomych lub pionowych, poparta licznymi szkoleniami.