#

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ

Warszawa, mazowieckie

POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Główne zadania na stanowisku:

  • Udział i wykonywanie zadań w pracach Komisji przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji, Przewodniczącego Komisji, Członka Komisji, zgodnie z przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi.
  • Prawidłowe sporządzenie i nadzór nad wykonaniem dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumentację załączoną do wniosku o udzielenie zamówienia, odpowiednio do funkcji powierzonej w pracach Komisji przetargowej w tym: przygotowywanie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia; weryfikacja ofert pod względem formalno - prawnym; odpowiadanie na zapytania wykonawców, przygotowanie projektów odpowiedzi na informacje o nieprawidłowościach wniesione przez wykonawców; kontrolowanie kompletności dokumentacji przedkładanej przez komórki merytoryczne; opracowywanie protokołu postępowania; obsługa organizacyjna Komisji Przetargowej; przygotowywanie sprawozdań z realizowanych zadań.
  • Prowadzenie postępowania i dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z zachowaniem wymagań ustawowych co do czynności ich formy jak i terminowości, w tym dbanie o kompletność dokumentacji postępowania oraz jej czytelne i przejrzyste ułożenie oraz bezpieczne przechowywanie.
  • Przygotowanie i przekazanie do publikacji odpowiednio w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE wszystkich ogłoszeń i informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych, związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedniej formie i terminie.
  • Kompletowanie wymaganych podpisów na wszystkich dokumentach prowadzonej sprawy o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z odpowiednimi przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w tym zakresie.
  • Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem.
  • Sporządzanie bieżących informacji zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków.

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: prawo, ekonomia, finanse, zarządzanie),
  • 4 lata doświadczenia zawodowego,
  • min. 4 lata praktyki związanej z przygotowywaniem dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne (min. B1)
  • umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji
  • studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych lub szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych - mile widziane

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia: 02.02.2020

POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ
Za wszystkie aplikacje dziękujemy.
Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi