Specjalista ds. zamówień publicznych i obsługi umów
Miejsce pracy: Krępice, k., WrocławZakres obowiązków:
- wyszukiwanie i monitorowanie postępowań przetargowych,
- weryfikacja i analiza warunków zamówień, zapisów SIWZ i projektów umów z Zamawiającym,
- zadania administracyjne związane z przygotowywaniem i kierowaniem dokumentów do Zamawiającego,
- przygotowywanie i terminowe składanie ofert przetargowych,
- prowadzenie rejestru umów,
- weryfikacja umów związanych z realizacją kontraktu oraz ich zabezpieczenie od strony formalno-prawnej,
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej umów
- przygotowywanie zabezpieczeń umów i sprawdzanie poprawności z interesem Wykonawcy,
- bieżący nadzór nad zgodnością zapisów umów z warunkami realizacji kontraktów.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku np. administracja, budownictwo, ekonomia, prawo,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych,
- znajomość prawa budowlanego, handlowego oraz cywilnego,
- mile widziana znajomość branży wyrobów medycznych,
- mile widziane doświadczenie w analizie i sporządzaniu umów budowlanych,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość,
- postawa zespołowa i zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia),
- pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem,
- przyjazną atmosferę – firmy rodzinnej,
- pakiet socjalny (karta Multisport / LUXMED / Smart lunch),
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.