Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Specjalista ds. zamówień i obsługi klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień klientów
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami biznesowymi i inwestycyjnymi
  • Współpraca z magazynem, dostawcami w kontekście złożonych zamówień
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Koordynowanie terminowości dostaw
  • Obsługa marketów budowlanych
  • Wykonywanie korekt faktur

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms. Office w szczególności programu Excel
  • Nastawienie na realizację potrzeb klientów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość programu SAP - mile widziane

Oferujemy:

  • Umowa o pracę tymczasową (z możliwością zatrudnienia na stałe bezpośrednio u klienta)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w pełnym etacie (pon - pt, godz. 8-16)
  • Pracę w popularnej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Lokalizacja: Śródmieście


Numer referencyjny: SZ/WA2/112017/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry