Specjalista ds. Zamówień (fashion)
Warszawa Specjalista ds. Zamówień (fashion)
Warszawa
NR REF.: 1098857
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka modowa o rozpoznawalnym brandzie, lider w sektorze. Firma prowadzi sprzedaż zarówno w kanale e-commerce, jak i w sieci sklepów stacjonarnych i w sklepach partnerskich.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Zamówień w dziale customer service. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć: obsługa procesu fakturowania, wystawianie, koordynacja oraz obsługa korekt dotyczących nadwyżek i braków w dostawach (rynek polski + międzynarodowe) oraz wystawianie, koordynacja i obsługa korekt dotyczących cen i rabatów.Specjalista ds. Zamówień będzie odpowiadać także za obsługę i zarządzanie zwrotami towarów łącznie z wystawianiem korekt, obsługę reklamacji oraz udział w projektach związanych z podniesieniem jakości obsługi klienta.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku w obsłudze klienta oraz dobrą znajomością języka angielskiego i i umiejętnością obsługi komputera (pakietu MS Office, w tym Excel w stopniu zaawansowanym), znajomość programu SAP, programów CRM i Bussines Objects będzie dodatkowym atutem. Od Kandydatów oczekujemy doskonałych umiejętności organizacji pracy własnej, szybkiego uczenia się oraz dokładności i rzetelności.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawy, zróżnicowany zakres obowiązków, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia orazmożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1098857
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka modowa o rozpoznawalnym brandzie, lider w sektorze. Firma prowadzi sprzedaż zarówno w kanale e-commerce, jak i w sieci sklepów stacjonarnych i w sklepach partnerskich.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Zamówień w dziale customer service. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć: obsługa procesu fakturowania, wystawianie, koordynacja oraz obsługa korekt dotyczących nadwyżek i braków w dostawach (rynek polski + międzynarodowe) oraz wystawianie, koordynacja i obsługa korekt dotyczących cen i rabatów.Specjalista ds. Zamówień będzie odpowiadać także za obsługę i zarządzanie zwrotami towarów łącznie z wystawianiem korekt, obsługę reklamacji oraz udział w projektach związanych z podniesieniem jakości obsługi klienta.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku w obsłudze klienta oraz dobrą znajomością języka angielskiego i i umiejętnością obsługi komputera (pakietu MS Office, w tym Excel w stopniu zaawansowanym), znajomość programu SAP, programów CRM i Bussines Objects będzie dodatkowym atutem. Od Kandydatów oczekujemy doskonałych umiejętności organizacji pracy własnej, szybkiego uczenia się oraz dokładności i rzetelności.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawy, zróżnicowany zakres obowiązków, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia orazmożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.