Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Logistyka, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Administracja biurowa
Zadania:
- Realizacja procesu zakupów i ofertyzacji oraz nadzorowanie stanu realizacji dostaw
- Realizacja polityki zakupowej
- Sporządzanie listy zamówień, raportów i dokumentacji zakupowej
- Prowadzenie procesów przetargowych oraz negocjacje warunków umów handlowych z dostawcami
- Analiza i monitorowanie rynku dostawców oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami
- Udział w procesie oceny i rozwoju bazy dostawców
- Pozyskiwanie ofert oraz udział w wyborze dostawców
- Ścisła współpraca z innymi działami w Spółce w zakresie potrzeb zakupowych
- Ocena efektywności działań zakupowych pod kątem terminowości i jakości dostaw oraz budżetu finansowego
Wymagania:
- Min. 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów zakupowych w firmie produkcyjnej
- Wykształcenie wyższe (mile widziane: techniczne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych
- Mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów napędów elektrycznych
- Doświadczenie w zarządzaniu różnymi kategoriami zakupowymi
- Znajomość branży przemysłowej
- Znajomość systemów klasy ERP
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Umiejętność budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z dostawcami
- Umiejętność pracy w dużej organizacji
- Umiejętności analityczne
- Odpowiedzialność i sumienność
- Prawo jazdy kat. B
Gwarantujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Adekwatne wynagrodzenie
- Szacunek do pracownika i efektywnej pracy
- Możliwość realizacji ambitnych zadań
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet socjalny