Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- kompleksowa realizacja zamówień - planowanie transportu w zależności od uzgodnień z dostawcą,
- planowanie uzupełnienia stanów magazynów według zaplanowanego harmonogramu
- potwierdzanie dostaw w systemie DAX (zapewniamy szkolenie),
- terminowe składanie zleceń,
- negocjowanie warunków pod bieżące zamówienia w uzgodnieniu z Managerami
Oczekujemy:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym dobra znajomość Excela),
- asertywność,
- sumienność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Mamy do zaoferowania:
- możliwość długotrwałej współpracy,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- premia do 40 %,
- możliwość umowy o pracę lub umowy zlecenie,
- szkolenie wdrożeniowe i wprowadzające w pracę,
- opiekę z ramienia koordynatora InterKadra.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.