Naszym klientem jest firma produkcyjna obecna na europejskim rynku od ponad 20 lat. Jeżeli szukasz miejsca pracy, które zapewni Ci stabilizację zawodową, a także umożliwi kontakty międzynarodowe, aplikuj!
Specjalista ds. zakupów
Łódź- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w średniej wielkości firmie produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu
- Pracę, w której możesz liczyć na otwarty i zgrany zespół zawsze chętny do pomocy
- Kartę sportową
- Pracę w centrum Łodzi z dużą ilością miejsc parkingowych oraz bliskie położenie Dworca Łódź Kaliska
- Elastyczne godziny pracy
- Poszukiwanie nowych dostawców
- Utrzymywanie relacji z dostawcami
- Prowadzenie akcji ofertowych oraz negocjacji handlowych
- Weryfikowanie otrzymanych danych cenowych i warunków handlowych, przygotowywanie dokumentów zakupowych
- Kontrolowanie stanów magazynowych i analizowanie braków materiałowych
- Rozpoznawanie rynku producentów i dostawców w celu pozyskiwania konkurencyjnych źródeł zaopatrzenia;
- Identyfikowanie możliwości zmniejszenia wydatków zaopatrzeniowych
- Tworzenie raportów i analiz zakupowych
- Składanie zamówień zaopatrzeniowych do dostawców i podwykonawców, koordynując terminy z zamówieniami klientów
- Współpraca w ramach optymalizacji procesów zamówień
- Współpraca (synergia) z osobą na tym samym stanowisku we Francji
- Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w dziale Zakupów i/lub Zaopatrzenia w firmie produkcyjnej
- Znajomości zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki i dystrybucji
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej komunikację zarówno słowną jak i pisemną z zagranicznymi dostawcami i centralą firmy
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office, a także systemów ERP (dowolny)
- Umiejętności negocjacyjnych oraz umiejętności nawiązywania i prowadzenia bezpośredniej współpracy z producentami i dostawcami surowców/komponentów
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Sumienności i dokładności
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47