Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/09/2019.

Specjalista ds. zakupów i sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Canvas Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

  • Realizacja strategii zakupowej firmy
  • Zarządzanie bazą dostawców w grupach zakupowych tj. offset/wybrane POS/produkty niestandardowe oraz rozwój bazy dostawców;
  • Planowanie zapotrzebowania na półfabrykaty
  • Pozyskiwanie nowych źródeł dostaw: przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza i rekomendacje.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie wskazanym przez Dział Handlowy.
  • Organizacja logistyki materiałów.
  • Przygotowanie, obieg, archiwizacja dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania działu (raporty, analizy, faktury).

 

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie z zakresu zamówień i zakupów
  • Dobra znajomość Pakietu MS Office
  • Umiejętność efektywnego nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem Zewnętrznym
  • Znajomość branży reklamowej
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Skrupulatność, dokładność i terminowość
  • Komunikatywność 

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego

 

Prosimy o zwrócenie uwagi na lokalizację firmy (Ursynów Południowy kierunek Piaseczno). Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.

Prezentacja firmy

CANVAS jest wiodącym biurem projektowym zajmującym się projektowaniem, produkcją oraz... montażem standardowych, jak również nietypowych systemów reklamowych wspierających markę w miejscu sprzedaży.

Naszą misją jest wzmocnienie świadomości wizualnej marki Naszego Klienta.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry