Zarządzanie procesem budżetowania i prognozowania oraz zapewnienie efektywności tych procesów,
Tworzenie i optymalizacja procesów raportowania oraz rozwój przyjętych standardów,
Nadzór nad wdrożeniem narzędzi i modelu controllingowego
Finansowa ocena konsekwencji decyzji biznesowych,
Bieżąca kontrola przychodów, kosztów i inwestycji oraz raportowanie,
Analizowanie rentowności według produktów, kanałów
Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji,
Wykonywanie kalkulacji na potrzeby działu księgowości: wyliczenia rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
Nadzór i prognozowanie przepływów finansowych.
Analiza rynku dostawców powierzonych kategorii (surowców i półproduktów).
• Inicjatywy, samodzielności, komunikatywności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy.
• Dobrej znajomość pakietu MS Excel.
• Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i orientacji na wyniki.
• Znajomości zagadnień zakupowych i umiejętności prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji.
Firma consultingowo - outsourcingowa.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.