W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zakupów (e-aukcje)
Miejsce pracy: WrocławDla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej we Wrocławiu poszukujemy Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem:
Specjalista ds. zakupów (e-aukcje)
Obowiązki:
- obsługa platformy zakupowej oraz implementacja rozwiązań nie przewidzianych przez dostawcę
- przygotowanie e-aukcji zgodnie z wytycznymi
- zapewnianie wsparcia dostawcom podczas aukcji oraz odpowiadanie na pytania
- dbanie o poprawne zakończenie e-aukcji
- zajmowanie roli wewnętrznego koordynatora i osoby kontaktowej w związku z zagadnieniami dotyczącymi e-aukcji
- znajdowanie możliwości usprawnienia platformy zakupowej
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w dziale zakupów
- znajomość MS Office i narzędzi przetwarzania danych
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP
- Pakiet świadczeń (opieka medyczna itp.)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość pracy zdalnej