Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/1136


Obowiązki:

przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań na wybór wykonawców i nadzór nad realizacją umów na dostawy, usługi i remonty;
współpraca z dostawcami i podwykonawcami w zakresie prac konserwatowrskichi remontowych;
prowadzenie magazynu z materiałami budowlanymi oraz konserwacyjnymi;
nadzór nad terminami oraz bieżącymi zadaniami działu;
udział w sporządzaniu umówramowych oraz aneksów;
sporządzanie protokołów odbiorowych i zamówień;
kompletowanie dokumentacji, obsługa elektronicznego systemu magazynowego;
monitorowaniesprawności urządzeń, instalacji i sprzętu; współpraca ze stanowiskami opowiedzialnymi za realizację inwestycji; zlecanie oraz dbanie o terminowość przeglądów technicznych instalacji oraz budynków na terenie kompleksu; prowadzenie ewidencji nieruchomości.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym zajmującym się utrzymaniem technicznym budynków; znajomośc podstaw prawa: zamówień publicznych, budowlanego


Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 30, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi