Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/1229
Obowiązki:
Wsparcie telefoniczne dla naszych klientów ( odbieranie połączeń), w zakresie oprogramowania oraz spraw technicznych produktów LVD (lasery). Wsparcie przy planowaniu działań techników serwisowych oraz nadzorowanie wysyłki materiałów i części. Dokumentowanie wszystkich procesów i zdarzeń oraz inicjowanie niezbędnych dalszych kroków. Porady techniczne. Częściowe wsparcie w ramach organizacji targów branżowych i wystaw.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania:
- wyk. min. średnie techniczne w zakresie Elektrotechniki, Automatyzacji, Mechaniki lub Mechatroniki, doświadczenie w dziedzinie obróbki plastycznej blach ( szczególnie techniki laserowej) będzie dodatkowym atutem, dobra znajomość języka angielskiego
Stanowisko otwarte dla kandydatów, którzy chcieliby przejść z serwisu terenowego do pracy biurowej ( ew. z produkcji do biura):
Umiejętność telefonicznej konwersacji jak i łatwość nawiązywania kontaktów, dobra znajomość pakietu MS-Office jak i dobra znajomość komputera, zaangażowanie, zorientowanie na wymagania klienta
Praca pon.pt. 8-16 tej
Miejsce pracy: KOZIELSKA 91, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny i e-mail
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/08/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Praca fizyczna, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Elektronika / Telekomunikacja