#

Specjalista ds. wycen z j. duńskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. wycen z j. duńskim

Miejsce pracy: Wrocław
104-1-67251

Dla naszego klienta, światowego lidera specjalistycznych usług logistycznych i transportowych, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalisty ds. wycen z j. duńskim

którego głównymi obowiązkami będą:
- utrzymanie globalnej bazy produktów,
- przeprowadzanie kwestii administracyjnych,
- kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- wycena.

Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość języka duńskiego na poziomie min. B2,
- znajomość pakietu Office, w tym Microsoft Word i Excel,
- umiejętność myślenia analitycznego,
- komunikatywność i łatwe nawiązywanie kontaktów.

Korzyści:
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu w biurze,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- przyjazna atmosfera pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi