Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie projektów umów i aneksów,
- przygotowywanie wniosków i dokumentów dla postępowań zakupowych,
- planowanie i nadzorowanie harmonogramów przygotowywanie i prowadzenia postępowań zakupowych,
- pozyskiwanie danych i przygotowywanie analiz oraz prezentacji,
- prowadzenie pozostałych spraw administracyjnych związanych z działalnością komórki organizacyjnej,
- nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, archiwizacją dokumentów, dystrybucją spraw i dokumentów,
- współpraca z kadrą IT i kontrahentami w zakresie realizacji procedur zakupowych, faktur za zamówione towary i usługi.
Oczekujemy:
- Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe z obszaru zarządzania projektami, ekonomiczno-finansowe, zamówień publicznych.
- Solidność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Word, Excel.
- Umiejętność radzenie sobie w sytuacjach stresowych i praca pod presją czasu.
- Mile widziane doświadczenie w przygotowaniu umów, dokumentów kierowanych do zarządu, korespondencji,
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę biurową w dużej korporacyjnej firmie od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00 lub w równoważnym czasie pracy,
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, premia kwartalna,
- dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się rożnego rodzaju szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe.
Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:
’Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk, z siedzibą przy ul. Szafirowej 49/4, 44-12 Gliwice, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.’
Certyfikat agencji zatrudnienia nr 10301
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Analityka, Praca Zakupy / Zaopatrzenie