nc+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.
Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: KatowiceGłówne zadania:
- zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych
- zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
- rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
- zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu
- rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
- dbałość o wysoki poziom obsługi klientów wewnętrznych
Od kandydatów oczekujemy:
- znajomości systemów MS Windows (XP/Vista/7) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
- znajomość aplikacji pakietu MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
- podstawowej znajomości sieci komputerowych oraz protokołu TCP/IP
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
- dyspozycyjności (dyżury w dni wolne)
- kreatywnego podejścia do napotkanych trudności
- mile widziane wykształcenie informatyczne lub pokrewne
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej spółce
- kulturę organizacyjną oparta na współpracy i koleżeństwie
- prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty platformy nc+
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o wypełnienie kwestionariusza i przesłanie CV w języku polskim. Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.