Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Specjalista ds. wsparcia terenowego
Nr ref: TOK/2019/27
Miejsce pracy: Jaworzno, Libiąż
Wymagania
- Doświadczenia na podobnym stanowisku, w szczególności w serwisowaniu sprzętu teleinformatycznego, instalowaniu i konfigurowaniu oprogramowania użytkowego oraz świadczenia wsparcia dla użytkowników w zakresie eksploatowanych przez nich narzędzi IT
- Doświadczenia w pracy w oparciu o katalogi usług SLA i system zgłoszeń
- Znajomości zasad działania i konfiguracji sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych MS Windows pracujących w usłudze Active Directory oraz w rozwiązaniach chmurowych
- Doświadczenia w serwisowaniu sprzętu i oprogramowania pracującego na potrzeby systemów automatyki przemysłowej
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów)
- Podstawowej znajomości zagadnień w zakresie sieci komputerowych LAN/WAN
- Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną
- Czynnego prawa jazdy kategorii B
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)
- Certyfikaty Microsoft w zakresie systemów operacyjnych MS Windows i pakietu MS Office
- Uprawnienia SEP do 1 kV
- Ukończone szkolenie z zasad pracy na wysokości (do 3m)
- Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Zakres obowiązków
- Instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na stanowiskach pracy użytkowników
- Utrzymanie w sprawności wykorzystywanych przez użytkowników narzędzi IT (sprzętu i oprogramowania)
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu realizacji usług IT
- Bieżąca aktualizacja danych w bazie CMBD (Maximo)
- Przygotowanie do utylizacji sprzętu IT wycofanego z eksploatacji
Oferujemy
- Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem IT
- Zdobycie doświadczenia w Centrum Usług Wspólnych IT, świadczącym usługi na rzecz pozostałych spółek w Grupie kapitałowej TAURON
- Umowę na zastępstwo
- Atrakcyjny system premii motywacyjnej
- Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.