#

Specjalista ds. wsparcia terenowego

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Jaworzno, śląskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.
TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.

Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.

To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia terenowego

Nr ref: TOK/2019/27
Miejsce pracy: Jaworzno, Libiąż
 

Wymagania

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku, w szczególności w serwisowaniu sprzętu teleinformatycznego, instalowaniu i konfigurowaniu oprogramowania użytkowego oraz świadczenia wsparcia dla użytkowników w zakresie eksploatowanych przez nich narzędzi IT
  • Doświadczenia w pracy w oparciu o katalogi usług SLA i system zgłoszeń
  • Znajomości zasad działania i konfiguracji sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych MS Windows pracujących w usłudze Active Directory oraz w rozwiązaniach chmurowych
  • Doświadczenia w serwisowaniu sprzętu i oprogramowania pracującego na potrzeby systemów automatyki przemysłowej
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów)
  • Podstawowej znajomości zagadnień w zakresie sieci komputerowych LAN/WAN
  • Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B

 
Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)
  • Certyfikaty Microsoft w zakresie systemów operacyjnych MS Windows i pakietu MS Office
  • Uprawnienia SEP do 1 kV
  • Ukończone szkolenie z zasad pracy na wysokości (do 3m)
  • Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym


Zakres obowiązków

  • Instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na stanowiskach pracy użytkowników
  • Utrzymanie w sprawności wykorzystywanych przez użytkowników narzędzi IT (sprzętu i oprogramowania)
  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu realizacji usług IT
  • Bieżąca aktualizacja danych w bazie CMBD (Maximo)
  • Przygotowanie do utylizacji sprzętu IT wycofanego z eksploatacji


Oferujemy

  • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem IT
  • Zdobycie doświadczenia w Centrum Usług Wspólnych IT, świadczącym usługi na rzecz pozostałych spółek w Grupie kapitałowej TAURON
  • Umowę na zastępstwo
  • Atrakcyjny system premii motywacyjnej
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS

 

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi