Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: WarszawaManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zakres obowiązków:
- Kontakt z Klientem niemieckojęzycznym
- Diagnozowanie problemów i opracowywanie rozwiązań dla konkretnych i ogólnych przypadków (takich jak: dostosowanie konfiguracji sieci, weryfikację i zastosowanie właściwej konfiguracji oprogramowania)
- Współpraca z technikami w celu rozwiązywania i korygowania problemów związanych z instalacją, a także wyciąganie i analizowanie różnych logów stacji i sieci
- Współpraca z zespołami ds. produktu i inżynierii w zakresie głównych problemów klienta
- Biegła znajomość języka niemieckiego, polskiego i angielskiego – min. C1
- Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze wsparcia technicznego
- Komunikatywność, zorientowanie na Klienta
- Znajomość systemu Linux
- Znajomość podstaw sieci (TCP/IP, komunikacja M2M, itp.)
- Doświadczenie w pracy z systemami typu CRM np. Salesforce
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem (pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejne na czas nieokreślony)
- Praca od poniedziałku do piątku, dwie zmiany 8:00-16:00 i 12:00-20:00
- Możliwość pracy zdalnej w dowolnym miejscu w Polsce
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Coroczny wzrost wynagrodzenia w zależności od wyników pracy
- Dodatkowe wolne dni
- Benefity: karta kawiarniana, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna LuxMed, kursy rozwoju zawodowego, premia świąteczna, firmowe imprezy integracyjne
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.