Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem angielskim
Miejsce pracy: Łódź
Oferujemy:
Umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem
Pracę na pełny etat w biurze zlokalizowanym w Łodzi
Niezależne stanowisko
Wewnętrzny program szkoleniowy
Możliwość pracy w strukturach międzynarodowych
Praktyczną możliwość wykorzystania wiedzy i umiejętności technicznych i informatycznych
Wymagania:
Wyższe wykształcenie (elektronika, informatyka lub mechanika)
Podstawy wiedzy informatycznej, znajomość nowych technologii i know-how
Dobra znajomość narzędzi komputerowych
Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na łatwą komunikację w międzynarodowym środowisku
Ciekawość, umiejętności analityczne i umiejętność aktywnego słuchania
Zadania:
Zapewnianie doskonałego poziomu relacji z klientami, zwłaszcza w komunikacji pisemnej i ustnej (telefon, e-mail, portal klienta lub osobiście)
Sprawdzanie zgodności żądań klientów z zobowiązaniami umownymi firmy (umowy serwisowe, konserwacyjne, gwarancyjne, dystrybutorskie itp.)
Odpowiedzialność za wsparcie techniczne poziomu 1 i bycie na bieżąco z produktami i usługami świadczonymi przez firmę
Wykorzystywanie korporacyjnych narzędzi CRM do śledzenia i zarządzania wszystkimi sprawami klientów, w tym telefonami, e-mailami, interwencjami na miejscu
Korzystanie z korporacyjnych narzędzi informatycznych i oprogramowania do dostosowywania produktów i usług
Prowadzenie szkoleń związanych z produktami i usługami dostarczanymi przez firmę
W razie potrzeby zapewnianie lokalnego wsparcia dla Kierowników Projektów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.