Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. portugalskim
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
- obsługa techniczna klienta poprzez email, chat lub telefon,
- przyjmowanie i administrowanie zgłoszeń użytkowników dotyczących nieprawidłowości na mapach internetowych,
- wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu,
- pomoc w obsłudze platformy dla klientów,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
- raportowanie problemów pracowników i klientów.
Wymagania:
- znajomość języka portugalskiego min. na poziomie B2 oraz angielskiego na poziomie min. B2,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- otwartość oraz komunikatywność pozwalająca na pracę z klientem,
- znajomość pakietu MS Office,
- chęć nauki oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Nasz Klient oferuje:
- szkolenie wprowadzające,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pracę w trybie Business Hours,
- częściową pracę w trybie zdalnym na czas pandemii,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- liczne szkolenia,
- pakiet benefitów.
Na potrzebuje rekrutacji osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.