Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
na rozwój osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. holenderskim
Miejsce pracy: Gliwice,
Zakres zadań:
• Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań);
• Diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy;
• Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz wyjaśnianie reklamacji;
• Wsparcie klienta podczas rozwiazywania bieżących problemów technicznych;
• Wsparcie działu technicznego, działu produkcji i działu rozwój nowych produktów;
• Prowadzenie dokumentacji technicznej;
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań.
Idealny kandydat powinien posiadać:
• Dobrą znajomość języka niderlandzkiego (minimum na poziomie B2 ─ warunek konieczny);
• Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne);
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność;
• Umiejętność pracy pod presją, samodzielność.
Mile widziane:
• Znajomość branży systemów osłonowych;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Znajomość programu klasy CRM.
proszone są o przesłanie CV w języku polskim klikając w przycisk aplikowania.