Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. hiszpańskim

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Za co będziesz odpowiedzialny?

- analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu oraz oprogramowania
- telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych
- rejestrowanie, klasyfikowanie oraz obsługa nadchodzących zgłoszeń
- współpraca z innymi działami w firmie


Czego oczekujemy?

- bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego i angielskiego
- znajomości środowiska Microsoft / Mac
- doświadczenia w technicznej obsłudze klienta
- znajomość systemu CRM będzie dodatkowym atutem


Co oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej, międzynarodowej firmie
- pakiet benefitów



Numer referencyjny: SWTh/12/2018/wa2/am

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Elektronika / Telekomunikacja , Praca Obsługa klienta
do góry