Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest firma z branży e-commerce o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku. W związku z rozwojem struktur w Polsce poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkownikówMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
bezpośrednie i telefoniczne wsparcie pracowników firmy oraz klientów pod kątem technicznym w obszarze oprogramowania sprzętu komputerowego, urządzeń zewnętrznych, telefonów podłączonych do sieci komputerowej oraz urządzeń mobilnych,
weryfikacja i kontrolowanie statusu zgłoszeń oraz podejmowanie odpowiednich działań w zależności od zgłoszenia,
usprawnianie procesów,
diagnozowanie i rozstrzyganie problemów technicznych.
Wymagania:
minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w zakresie wsparcia technicznego,
wykształcenie minimum średnie, pożądane wykształcenie o kierunku informatycznym,
bardzo dobra znajomość systemów Windows,
umiejętność szybkiego analizowania i rozwiązywania problemów technicznych,
prawo jazdy kategorii B,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
ciekawą pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
przejrzyste zasady wynagrodzenia,
ubezpieczenie grupowe i medyczne,
karta sportowa,
bezpłatny parking dla pracowników,
pracę z nowoczesnymi technologiami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?