#

Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Naszym Klientem jest firma z branży e-commerce o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku. W związku z rozwojem struktur w Polsce poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkownikówMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • bezpośrednie i telefoniczne wsparcie pracowników firmy oraz klientów pod kątem technicznym w obszarze oprogramowania sprzętu komputerowego, urządzeń zewnętrznych, telefonów podłączonych do sieci komputerowej oraz urządzeń mobilnych,
  • weryfikacja i kontrolowanie statusu zgłoszeń oraz podejmowanie odpowiednich działań w zależności od zgłoszenia,
  • usprawnianie procesów,
  • diagnozowanie i rozstrzyganie problemów technicznych.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w zakresie wsparcia technicznego,
  • wykształcenie minimum średnie, pożądane wykształcenie o kierunku informatycznym,
  • bardzo dobra znajomość systemów Windows,
  • umiejętność szybkiego analizowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • przejrzyste zasady wynagrodzenia,
  • ubezpieczenie grupowe i medyczne,
  • karta sportowa,
  • bezpłatny parking dla pracowników,
  • pracę z nowoczesnymi technologiami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi