Zależy Ci na pracy, która dostarcza satysfakcji?
Wystarczy, że wyślesz CV.
Dzięki Twojemu zaangażowaniu zapewnimy Ci zdobywanie fachowej wiedzy i kompetencji.
Dołącz do Naszego zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego UPC
(telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym)
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Do Twoich zadań będzie należeć:
• telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym;
• telefoniczna pomoc techniczna z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury;
• zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
• udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta.
Zapewniamy:
• realne możliwości budowania ścieżki kariery;
• kompleksowe szkolenia na każdym etapie współpracy;
• atrakcyjny system wynagrodzenia (gwarantowana podstawa + premia);
• komfortowe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę.
Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia min. średnie – mile widziane informatyczne lub pokrewne;
• biegłej obsługi komputera (MS Office, Internet);
• umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych;
• znajomości podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, internetem, telefonią;
• wysokiej kultury osobistej;
• zaangażowania oraz pozytywnego nastawienia do wykonywanych obowiązków;
• gotowości do pracy w systemie II zmianowym (7:00-15:00/15:00-23:00), 7 dni w tygodniu;
• mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )”
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.