Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży
Polska Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży
Polska
NR REF.: 1089029
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży chemicznej, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego Sprzedaży, dedykowanego dla systemów poliuretanowych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zadoradztwo techniczne i produktowe w celu umocnienia więzi Klienta z firmą i rozszerzenie zakresu współpracy. Do obowiązków tej osoby należała będzie ścisła współpraca z działem rozwoju produktu i opieka techniczna nad przypisanymi Klientami w całej Europie. Poszerzanie wiedzy rynkowej i produktowej oraz opracowywanie i przekazywanie propozycji dalszego rozwoju produktów będzie istotną częścią pracy tej osoby. Specjalista ds. wsparcia technicznego wspiera dział sprzedaży, pomaga w planowaniu sprzedaży i wysokości obrotów oraz udziela się na wydarzeniach branżowych.
Wymagamy wyższego wykształcenia chemicznego, bardzo dobrej znajomości różnych zastosowań poliuretanów, doświadczenia w obsłudze Klienta lub sprzedaży technicznej oraz doskonałych umiejętności planowania swojej pracy. Biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym. Na tym stanowisku sprawdzi się osoba o dużych zdolnościach komunikacyjnych, zorientowana na Klienta i potrafiąca pracować zespołowo. Gotowość do częstych podróży służbowych jest również warunkiem koniecznym.
Klient oferujemożliwość odbycia kompleksowego programu szkoleniowego w ramach grupy produktowej oraz uzyskania starannego procesu wdrożenia pozwalającego na w pełni samodzielną pracę na konkurencyjnym i trudnym rynku. Zagwarantowane sa także niezbędne narzędzia pracy, benefity pozapłacowe oraz możliwość rozwoju kompetencyjnego i zawodowego.
Polska
NR REF.: 1089029
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży chemicznej, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego Sprzedaży, dedykowanego dla systemów poliuretanowych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zadoradztwo techniczne i produktowe w celu umocnienia więzi Klienta z firmą i rozszerzenie zakresu współpracy. Do obowiązków tej osoby należała będzie ścisła współpraca z działem rozwoju produktu i opieka techniczna nad przypisanymi Klientami w całej Europie. Poszerzanie wiedzy rynkowej i produktowej oraz opracowywanie i przekazywanie propozycji dalszego rozwoju produktów będzie istotną częścią pracy tej osoby. Specjalista ds. wsparcia technicznego wspiera dział sprzedaży, pomaga w planowaniu sprzedaży i wysokości obrotów oraz udziela się na wydarzeniach branżowych.
Wymagamy wyższego wykształcenia chemicznego, bardzo dobrej znajomości różnych zastosowań poliuretanów, doświadczenia w obsłudze Klienta lub sprzedaży technicznej oraz doskonałych umiejętności planowania swojej pracy. Biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym. Na tym stanowisku sprawdzi się osoba o dużych zdolnościach komunikacyjnych, zorientowana na Klienta i potrafiąca pracować zespołowo. Gotowość do częstych podróży służbowych jest również warunkiem koniecznym.
Klient oferujemożliwość odbycia kompleksowego programu szkoleniowego w ramach grupy produktowej oraz uzyskania starannego procesu wdrożenia pozwalającego na w pełni samodzielną pracę na konkurencyjnym i trudnym rynku. Zagwarantowane sa także niezbędne narzędzia pracy, benefity pozapłacowe oraz możliwość rozwoju kompetencyjnego i zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.