#

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

Orbitvu Sp. z o.o.

Tarnowskie Góry, śląskie

Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

  • administracja usługami sieciowymi firmy (konta Google Apps, Gmail, CRM, ERP)
  • administracja wewnętrznej sieci komputerowej
  • zabezpieczenie przed utratą danych (tworzenie systemu backupów)
  • konfiguracja komputerów dla nowych pracowników
  • pomoc techniczna w zakresie IT dla pracowników firmy
  • wsparcie techniczne drugiego rzędu dla klientów firmy
  • zapewnienie zgodności przechowywania danych osobowych z wymaganiami prawnymi
  • szkolenia i informowanie pracowników o zasadach bezpieczeństwa komputerowego

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie techniczne
  • chęć rozwoju w obszarze szeroko rozumianego IT
  • zaawansowana znajomość Windows (7, 8.1, 10) oraz podstawowa Mac OSX (10.12+)
  • umiejętność konfiguracji komputerów PC i Mac
  • podstawowa umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych
  • podstawowa wiedza z zakresu działania aplikacji internetowych
  • umiejętność korzystania z aplikacji Google Apps (np. Gmail)
  • chęć do nauki oprogramowania w celu świadczenia pomocy technicznej
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność zastosowania zdolności analitycznych do rozwiązywania problemów

MILE WIDZIANE:

  • podstawowa zdolność programowania (JavaScript)
  • podstawowa znajomość systemu Linux
  • doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemó

OFERUJEMY:

  • pracę w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • kontakt z najnowocześniejszymi technologiami IT
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego (kursy i szkolenia)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi