Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. wsparcia technicznego - Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań: - Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą i efektywnym wykorzystaniem komputerów i programów komputerowych - Instalacja i konfiguracja firmowych komputerów oraz innych urządzeń - Prowadzenie szkoleń dla współpracowników - Przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanie obowiązujących procedur bezpieczeństwa
Wymagania: - Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office i środowiska Windows - Znajomość zagadnień sieciowych - Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Oferujemy:
Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
Umowę o pracę
Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz pakiet benefitów
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: WSH/04.2018/wa1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?