#

Specjalista ds. wsparcia technicznego - Helpdesk

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. wsparcia technicznego - Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą i efektywnym wykorzystaniem komputerów i programów komputerowych
- Instalacja i konfiguracja firmowych komputerów oraz innych urządzeń
- Prowadzenie szkoleń dla współpracowników
- Przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanie obowiązujących procedur bezpieczeństwa



Wymagania:
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office i środowiska Windows
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne 


Oferujemy:

  • Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • Umowę o pracę
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz pakiet benefitów


Oferta dotyczy pracy stałej.



Numer referencyjny: WSH/04.2018/wa1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi