Jesteśmy globalną firmą technologiczną z 15–letnim doświadczeniem. Zatrudniamy ponad 800
specjalistów z zakresu nowoczesnych rozwiązań wspierających biznes. Posiadamy 6 oddziałów
w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur).
Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.
Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.
Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Specjalista ds. wsparcia systemów informatycznych
Miejsce pracy: Olsztyn, LublinTwoje zadania:
- Praca w ramach drugiej linii wsparcia systemów biznesowych dla klienta
- Monitoring środowisk oraz systemów
- Obsługa napływających zgłoszeń – diagnoza, analiza i realizacja incydentów
- Współpraca z trzecią linią wsparcia, zespołem deweloperskim oraz użytkownikiem biznesowym
- Komunikacja z użytkownikiem w języku angielskim.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość systemu Windows
- doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi (CRM, document management, integration systems)
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i wyszukiwania informacji.
Mile widziane:
- znajomość systemów obsługi zgłoszeń (HPSM/ JIRA/ inne)
- znajomość SQL
- znajomość środowisk MS SQL i Oracle
- znajomość XML i standardów elektronicznej wymiany danych
- wiedza z zakresu ITIL.
Jesteśmy w stanie zaoferować:
- entuzjastyczny i pełen zapału Zespół
- elastyczną formę współpracy (dostosujemy się do Twoich oczekiwań)
- dostęp do najlepszych praktyk supportowych
- ciekawą ofertę benefitów
- nowoczesne i przestronne biuro.