Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta- globalnego lidera w branży sprzętu laboratoryjnego, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Pomoc w przygotowaniu/przeglądzie dokumentacji przetargowej
- Monitorowanie procesu składania ofert, weryfikacja ich kompletności oraz poprawności
- Zarządzanie gromadzeniem i wprowadzaniem danych
- Analizę satysfakcji klienta
- Wsparcie zespołu marketingowego w planowaniu i koordynowaniu wydarzeń
- Współpracę z zespołem sprzedaży przy tworzeniu kampanii marketingowowej
- Administrację strony internetowej
- Współpracę z biurem tłumaczeń
- Regularne przygotowywanie i aktualizację raportów sprzedaży oraz statystyk
- Monitorowanie trendów na rynku
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia doświadczenie w stabilnej rozwijającej się firmie
- Pracę w pozytywnej atmosferze
- Stabilne zatrudnienie w globalnej organizacji
- Atrakcyjny pakiet benefitów
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Silną dbałość o szczegóły
- Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność priorytetyzacji pracy
- Orientację na Klienta oraz proaktywne podejście do zadań
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Biegłą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- Biegłą znajomość języka angielskiego
- Umiejętność szybkiego uczenia się nowych procesów i systemów