W związku z tym poszerzamy także nasze zespoły i aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Katowicenr ref.: DST/13/2021
Dlaczego to ważne stanowisko?
Twoja praca realnie wpływa na rozwój edukacji w Polsce. To dzięki Tobie nauczyciele i dyrektorzy w polskich szkołach mogą pracować efektywniej, a w czasie pandemii uczniowie bez problemów mogą uczyć się w domach.
Co będziesz u nas robić?
- finalizować sprzedaż systemów informatycznych dla szkół po prezentacjach handlowców
- umawiać spotkania naszych handlowców z dyrektorami szkół (spotkania handlowe, wdrożeniowe, serwisowe)
- wykonywać tzw. zimne telefony i powiększać naszą bazę klientów
- negocjować warunki współpracy
- budować relacje z obecnymi klientami firmy
Czego szukamy u kandydatów?
- umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania
Jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta – jesteś kandydatem idealnym!
Jak pracujemy?
- pracujemy dla sektora publicznego - naszymi klientami są dyrektorzy szkół
- proponujemy umowę o pracę
- pracujemy od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę, później masz czas dla siebie :)
- w standardzie karta Multisport, j. angielski, bezpłatny parking, wolontariat pracowniczy itd.
- a gdy wszystko wróci do normy (po pandemii) – w czwartki gramy w siatę!
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV
- Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną online.
- Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie online, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego.
- Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym.
- I na koniec decyzja - Twoja i nasza.
Zainteresowany/a?
Dołącz do nas i zostań częścią Librusa!