Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/05/2018.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Customer Service

Bielsko Biała, Wadowice , Oświęcim - okolice, małopolskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Customer Service

Miejsce pracy / Location Bielsko Biała, Wadowice , Oświęcim - okolice

Nasz Klient zapewnia / Our Client offers

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest duża grupa kapitałowa działająca w kilku segmentach biznesowych zarówno na rynku polskim jak i na rynkach międzynarodowych. W związku z rozwojem działu sprzedaży eksportowej poszukujemy Specjalistów wsparcia sprzedaży/ Customer Service ze znajomością języków obcych. Osoby te będą miały okazję się rozwijać i objąć odpowiedzialność za cały proces wsparcia sprzedaży (od przyjęcia zlecenia/ kontakty z regionalnymi Menedżerami Sprzedaży po realizacje: kontakty z produkcją / logistyką / księgowością).

 

Zadania:

  • Przygotowywanie i koordynacja obsługi zleceń / dokumentów handlowych
  • Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, księgowość) w zakresie obsługi klienta
  • Utrzymywanie i rozwój profesjonalnych relacji z klientami w zakresie realizowanych zleceń
  • Wsparcie administracyjne

Nasz Klient zapewnia:

  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niefinansowe świadczenia
  • Przyjazna atmosfera w pracy
  • Praca z zespołem specjalistów, którzy uczestniczą w dynamicznym rozwoju firmy
  • Rozwój umiejętności przy wsparciu kolegów, korzystając z adekwatnego pakietu szkoleń
  • Budowanie kariery w firmie o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku

U Kandydatów zwracamy szczególną uwagę na:

  • Zaawansowany poziom języka angielskiego lub języka niemieckiego
  • Dobra umiejętność komunikacji w języku czeskim / słowackim lub włoskim będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta / sprzedaży ( mile widziane doświadczenie w branży technicznej)
  • Preferowane wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem)
  • Sumienność i zaangażowanie w pracę
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Odpowiedzialność, samodyscyplina
  • Umiejętność odpowiedniego zarządzania swoim czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów
  • Możliwość wielozadaniowości
  • Kreatywne myślenie
  • Nastawienie na wyniki
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Ważne prawo jazdy

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry