nr licencji 3260
devire.pl
Bielsko Biała, Wadowice , Oświęcim - okolice
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Customer Service
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Customer Service
Miejsce pracy / Location Bielsko Biała, Wadowice , Oświęcim - okoliceNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest duża grupa kapitałowa działająca w kilku segmentach biznesowych zarówno na rynku polskim jak i na rynkach międzynarodowych. W związku z rozwojem działu sprzedaży eksportowej poszukujemy Specjalistów wsparcia sprzedaży/ Customer Service ze znajomością języków obcych. Osoby te będą miały okazję się rozwijać i objąć odpowiedzialność za cały proces wsparcia sprzedaży (od przyjęcia zlecenia/ kontakty z regionalnymi Menedżerami Sprzedaży po realizacje: kontakty z produkcją / logistyką / księgowością).
Zadania:
- Przygotowywanie i koordynacja obsługi zleceń / dokumentów handlowych
- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, księgowość) w zakresie obsługi klienta
- Utrzymywanie i rozwój profesjonalnych relacji z klientami w zakresie realizowanych zleceń
- Wsparcie administracyjne
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niefinansowe świadczenia
- Przyjazna atmosfera w pracy
- Praca z zespołem specjalistów, którzy uczestniczą w dynamicznym rozwoju firmy
- Rozwój umiejętności przy wsparciu kolegów, korzystając z adekwatnego pakietu szkoleń
- Budowanie kariery w firmie o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku
U Kandydatów zwracamy szczególną uwagę na:
- Zaawansowany poziom języka angielskiego lub języka niemieckiego
- Dobra umiejętność komunikacji w języku czeskim / słowackim lub włoskim będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta / sprzedaży ( mile widziane doświadczenie w branży technicznej)
- Preferowane wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem)
- Sumienność i zaangażowanie w pracę
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Odpowiedzialność, samodyscyplina
- Umiejętność odpowiedniego zarządzania swoim czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów
- Możliwość wielozadaniowości
- Kreatywne myślenie
- Nastawienie na wyniki
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Ważne prawo jazdy