#

Specjalista ds. wsparcia procesów administracyjnych z językiem niemieckim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. wsparcia procesów administracyjnych z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Poznań

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Miejsce pracy: Poznań/ zdalnie

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym zespole, stanowisko w strukturze międzynarodowej
  • Pracę na co dzień w języku niemieckim oraz angielskim
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Możliwość wykonywania pracy w trybie hybrydowym lub całkowicie zdalnie
  • Praca w godzinach od 8:00 do 17:00
  • Praca w dynamicznym środowisku
Benefity m.in.:
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
  • System kafeteryjny
  • Kursy językowe
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Wymagania:

  • 1-2 lata doświadczenia w pracy w środowisku korporacyjnym: analiza danych, finanse, administracja, IT support, customer service
  • Znajomość języka niemieckiego (min. B2 – warunek konieczny) oraz angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, przede wszystkim programu Excel (Pivot, Vlookup)
  • Zorientowanie na proces i analityczne myślenie
  • Umiejętność współpracy oraz komunikatywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Wsparcie globalnego zespołu zarządzania usługami IT
  • Przygotowywanie danych niezbędnych do procesu fakturowania
  • Zbieranie oraz przygotowywanie danych na potrzeby ofert i zamówień
  • Obsługa oraz tworzenie wycen, w tym analiza budżetu
  • Raportowanie
  • Komunikacja z innymi Działami wewnątrz firmy oraz swoim zespołem

 

Prosimy o przysyłanie CV w języku angielskim.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi