Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od Klientów
- Udzielanie Klientom odpowiedzi na pytania dot. oferowanych usług
- Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych przez nasz zespół
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Potrafisz w sposób profesjonalny wspierać Klientów
- Jesteś komunikatywny i lubisz współpracować w zespole
- Potrafisz sprawnie posługiwać się komputerem
- Masz dobrą dykcję
- Jesteś otwarty na nowe doświadczenia i masz poczucie humoru
- Stawiasz na rozwój poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w strukturach Klienta
- Wynagrodzenie na poziomie 1900 zł netto + system premiowy
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę w dogodnej lokalizacji: Kraków, ul. Wielicka
- Jasną ścieżkę kariery oraz możliwość rozwoju
- Pracę zmianową w dni robocze w godzinach 7.00-22.00 oraz czasami w soboty w godz. 8.00-20.00 i niedziele 8.00-16.00
- Atrakcyjny pakiet benefitów: multisport, opieka lekarska
Co jest dla Ciebie ważne?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Dobrze znamy naszych kandydatów i świetnie rozumiemy, na czym szczególnie im zależy w pracy.