#

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego

Adecco Poland Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego

Miejsce pracy: Kraków

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  • Atrakcyjne warunki finansowe: wynagrodzenie zasadnicze plus premie,
  • Pracę z prestiżowym produktem i rozwiązaniem marketingowym,
  • Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami. Pracę w międzynarodowym, innowacyjnym środowisku. Możliwość nieustannego poszerzania wiedzy w obszarze najnowszych technologii,
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy i kompleksowe przeszkolenie,
  • Indywidulany pakiet profesjonalnych szkoleń dostosowanych do Twoich potrzeb w trakcie całego okresu zatrudnienia,
  • Profesjonalne wsparcie ze strony firmy zarówno w trakcie wdrożenia jak i później,
  • Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole,
  • Jasno sprecyzowana ścieżka kariery,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej po ukończonym szkoleniu,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, w tym dentystyczna, karta sportowa, dofinasowanie do kursów językowych i studiów oraz inne,
  • Pakiet relokacyjny dla osób przeprowadzających się do Krakowa z zagranicy.

Czekamy na Twoje zgłoszenie jeśli uważasz że:

  • Znasz język niemiecki na poziomie B2/C1 oraz angielski na poziomie min.B2,
  • Jesteś gotowa/y na podjęcie pracy w Krakowie.

A także:

  • Chcesz zdobyć wiedzę dotyczącą najnowszych technologii i pracować dla jednej z największych globalnych firm z branży IT,
  • Jesteś komunikatywna/y i łatwo nawiązujesz kontakty,
  • Z determinacją i zaangażowaniem realizujesz wyznaczone cele,
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne,
  • Potrafisz budować pozytywne relacje,
  • Prezentujesz wysoką kulturę osobistą,
  • Jesteś dobrze zorganizowana/y,
  • Szybko przyswajasz nowe informacje,
  • Jesteś zaangażowany/a, zdeterminowana/y, pozytywnie nastawiona/y.

Twoim dodatkowym atutem będzie posiadane doświadczenie w obsłudze klienta lub na stanowisku związanym z wsparciem sprzedaży.


Do Twoich zadań będzie należało:

  • Profesjonalna obsługa stałych klientów w zakresie najnowszych technologii marketingowych (zadania nie są związane z pozyskiwaniem nowych klientów),
  • Prezentowanie i przedstawianie produktów i rozwiązań firmy, indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta,
  • Dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta oraz rzetelne doradztwo,
  • Budowanie silnych i długofalowych relacji z klientami,
  • Realizacja indywidulanych celów biznesowych.

Oferta dotyczy pracy stałej. Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.

Prowadzimy rekrutację on-line.

Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.



Numer referencyjny: Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi