Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Z JĘZ. ANGIELSKIM

Poznań, wielkopolskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

 

 

 

 

Wymagania

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • telefoniczna obsługa klienta
  • odpowiadanie na maile i zapytania klientów
  • przyjmowanie reklamacji
  • odpowiadania na prośby o rekomendacje produktu lub instrukcje użytkowania
  • doradztwo dla konsumentów
  • monitorowanie i raportowanie wszystkich zapytań

JEŚLI:

  • jesteś dyspozycyjny 100-120 godzin w miesiącu lub więcej (możliwość pracy na pełen etat)
  • znasz dobrze język angielski
  • potrafisz sprawnie posługiwać się komputerem

 OFERUJEMY:

  • pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16
  • umowę zlecenie z gwarantowaną stawką 17 zł/h brutto – możliwość przejścia na umowę o pracę tymczasową
  • szkolenie wprowadzające
  • dofinansowanie do karty Multisport i prywatnej opieki medycznej
  • ta oferta jest własnie dla Ciebie!

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/05/2019
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry