#

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Szczecin, zachodniopomorskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin
1-26-38723
Wynagrodzenie: 4500 - 5000 PLN

Znasz język niemiecki? Szukasz pierwszej pracy bądź chciałbyś zmienić dotychczasową ścieżkę kariery? Aplikuj już teraz! Zapewnimy Ci codzienny kontakt z niemieckimi native speakerami w międzynarodowej organizacji.

Dla naszego klienta, światowego lidera w zakresie wielokanałowej obsługi klienta i outsourcingu, poszukujemy kandydatów z biegłą znajomością języka niemieckiego na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:
- I linia wsparcia technicznego
- analiza, przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń od klientów niemieckojęzycznych związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
- kontakt mailowy/telefoniczny z Klientem niemieckojęzycznym oraz poprzez wewnętrzną platformę lub chat
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- udział w wykrywaniu nieprawidłowości w procesie zgłaszania problemów przez Klienta

Wymagania:
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- nie wymagamy doświadczenia, zainteresowanie branżą IT będzie mile widziana
- silne umiejętności komunikacyjne
- dynamizm w działaniu, pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie

Korzyści:
Benefity:
- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna i karta Multisport
- praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- szkolenia
- pakiet relokacyjny

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi