Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. czeskim

Śląskie, śląskie

Devire

Opis stanowiska pracy

 

Naszym Klientem jest firma będąca dostawcą rozwiązań technicznych na rynkach międzynarodowych. W związku z rozwojem struktur wsparcia sprzedaży, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klientów z j. czeskim

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów na terenie Czech i Słowacji
  • Doradztwo i pomoc logistyczna
  • Koordynacja procesu sprzedaży
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta

Nasz klient oferuje:

  • Samodzielne stanowisko w międzynarodowym środowisku pracy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
  • Niezbędne narzędzia pracy 

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowisku lub o zbliżonym zakresie obowiązków w branży technicznej
  • Znajomość rynku i firm na terenie Czech oraz Słowacji
  • Bardzo dobrą znajomość języka czeskiego (poziom C1) lub native oraz dobrą języka angielskiego (poziom B1)

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry