Opis stanowiska:
• Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta rumuńskiego w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
• Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
• Promowanie i sprzedaż produktów;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
• Administrowanie systemem zamówień;
• Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
Wymagania:
• Biegła znajomość języka rumuńskiego;
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Zdolności sprzedażowe;
• Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem);
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
• Entuzjazm i zaangażowanie;
• Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Wysoka kultura osobista i motywacja do działania;
• Dyspozycyjność do współpracy (z biura w Warszawie lub dowolnego miejsca zdalnie po szkoleniu).
Oferujemy:
• Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
• Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku;
• Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
• Możliwość wsparcia przy relokacji
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/R/2017
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.