W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta rosyjskojęzycznego - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceJeśli znasz język rosyjski i chcesz wykorzystywać umiejętności językowe do kontaktu z klientem biznesowym, mamy dla Ciebie ciekawą i rozwojową propozycję zawodową.
Wspieramy tworzenie nowego Centrum Usług Wspólnych, w którym będą prowadzone procesy biznesowe związane z europejskimi jednostkami firmy. W związku z tym, szukamy osób, które są zainteresowane rozmowami nt. stanowiska Specjalisty ds. wsparcia klienta z j. rosyjskim.
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
- zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta biznesowego (telefonicznie i mailowo),
- wprowadzanie danych do systemu oraz ich aktualizacja,
- codzienna współpraca z wewnętrznymi pracownikami firmy,
- gotowość do podjęcia pracy na pełny etat,
- odpowiadanie na zapytania klientów zgodnie ze standardami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- znajomość języka rosyjskiego (B2/C1),
- znajomość języka angielskiego (B2),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta obcojęzycznego.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur Centrum Usług Wspólnych,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.