Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Bertelsmann. Od lat jesteśmy liderem rynku w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: KatowiceWymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (B2/ C1 level)
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Doświadczenie w pracy w środowisku SSC/ BPO lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Zadania
- Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności (obsługa telefoniczna i systemowa)
- Potwierdzanie sald kont klientów, monitorowanie spłat należności
- Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym zakresie
- Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze lub na część etatu
- Profesjonalne szkolenia wdrażające
- Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
- Pracę w nowopowstałym oddziale międzynarodowej organizacji dla prestiżowego klienta
- Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.