#

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Arvato Polska Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Arvato Polska Sp. z o.o.

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Bertelsmann. Od lat jesteśmy liderem rynku w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji poszukujemy osób na stanowisko:

 

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Katowice

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (B2/ C1 level)
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Doświadczenie w pracy w środowisku SSC/ BPO lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Zadania

  • Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności (obsługa telefoniczna i systemowa)
  • Potwierdzanie sald kont klientów, monitorowanie spłat należności
  • Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym zakresie
  • Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości

Co zyskujesz?

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • Możliwość pracy w pełnym wymiarze lub na część etatu
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające
  • Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w nowopowstałym oddziale międzynarodowej organizacji dla prestiżowego klienta
  • Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Arvato Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi