Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z sektora SSC/BPO, poszukujemy Kandydatów ze znajomością języków obcych, otwartych na codzienną pracę z klientem i podnoszenie swoich kompetencji. Poszukujemy osób do działów Ksiegowości (AP/AR), Obsługi Klienta oraz HR.
Rekrutację prowadzimy zarówno na role entry level, jak i specjalistyczne.
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego ze znajomością języków obcych (Księgowość/HR)Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie relacji z międzynarodowym klientem biznesowym,
odpowiadanie na zapytania przychodzące drogą mailową, telefoniczną lub w formie czatu (lub wykonywanie połączeń wychodzących - w zależności od działu),
weryfikowanie dokumentów i aktualizowanie baz danych,
przygotowywanie raportów,
stała współpraca z innymi działami firmy,
odpowiedzialność za zadania w ramach danego obszaru (księgowość lub HR).
Wymagania:
Dobra znajomość jednego z następujących języków: francuskiego lub niemieckiego (na poziomie co najmniej B2),
posługiwanie się j. angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (co najmniej B1+),
dobra znajomość pakietu MS Office,
analityczne myślenie i przywiązywanie uwagi do szczegółów,
umiejętność pracy w zespole,
chęć nauki i rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełny etat i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji z jasną ścieżką kariery,
pracę dla największych globalnych marek,
konkurencyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju umiejętności językowych,
szeroki zakres szkoleń wewnętrznych podnoszących wiedzę oraz rozwijających kompetencje miękkie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.