#

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Korporacyjnego

Alior Bank S.A.

Warszawa, mazowieckie

Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Korporacyjnego

Alior Bank S.A.
Jeżeli jesteś osobą, która:
  • ma wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • ma doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowane korporacje)
  • zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw
  • posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne
  • w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office
  • jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
  • potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
  • bieżącej kontroli transakcji w systemach bankowych
  • wsparciu zespołu w realizacji celów sprzedażowych
  • kontakcie z Klientem Biznesowym (korporacje)
  • podstawowej obsłudze operacyjnej Klientów Biznesowych

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce
  • pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe)
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi