Specjalista ds. Wsparcia Klienta Korporacyjnego
Jeżeli jesteś osobą, która:
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
Oferujemy:
- ma wykształcenie wyższe ekonomiczne
- ma doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowane korporacje)
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne
- w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
- potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- bieżącej kontroli transakcji w systemach bankowych
- wsparciu zespołu w realizacji celów sprzedażowych
- kontakcie z Klientem Biznesowym (korporacje)
- podstawowej obsłudze operacyjnej Klientów Biznesowych
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce
- pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.