Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego
Miejsce pracy: WarszawaTwoje zadania:
- udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku polskim
- rejestracja przyjętych zgłoszeń
- diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
- współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
- udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów
Oczekujemy:
- biegłej znajomości języka polskiego
- dobrej znajomości języka angielskiego
- wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- znajomości pakietu MS Office
- doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem
Oferujemy:
- międzynarodowe środowisko pracy
- pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
- elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
- szkolenie od pierwszego dnia pracy
- prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
- Multisport
- świeże owoce w każdy piątek
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.