Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: WarszawaZadania
- Wsparcie użytkowników korporacyjnych
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
- Bezpośrednie wsparcie pracowników (możliwość zdalnego rozwiązywania problemów w określonych przypadkach)
- Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
- Instalacja/reinstalacja systemu operacyjnego
Oferta
- Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego dla jednego z największych koncernów petrochemicznych
- Praca od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biznesowych
- Dofinansowanie do Multisport oraz Medicover
- Wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową w wysokości 7000 zł brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności, możliwość zwiększenia stawki po okresie próbnym
- Dostęp do platformy szkoleniowej
Wymagania
- Doświadczenie w bezpośrednim wsparciu technicznym pracowników korporacyjnych- wymagane min. 1,5 roku
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Wykształcenie kierunkowe- mile widziane
- Język angielski na poziomie C1- wymagane (komunikacja również w języku angielskim)
- Wymagana wiedza techniczna hardware+software (głównie środowisko Windows oraz MsOffice)